METRO Cash & Carry uz preduzetnike u godini izazova

Kompanija ističe značaj podrške preduzetnicima i malim biznisima – svi zajedno možemo doprineti njihovom poslovanju i opstanku!

Beograd, 13. oktobar, 2020. godine –Promocijom preduzetnika, podrškom u procesu  digitalizacije i poručivanjem hrane i pića za zaposlene, METRO Cash & Carry obeležio je svoju globalnu inicijativu Dan sopstvenog poslovanja. Više od 500 preduzetnika u Srbiji pridružilo se obeležavanju ovog dana, koji ima za cilj da poveća vidljivost samostalnih preduzetnika i samim tim pomogne u njihovom svakodnevnom poslovanju.

„METRO poziva sve da podrže preduzetnike, dodatnim posetama njihovim objektima, poručivanjem ili korišćenjem usluga, jer su oni značajan deo naše zajednice, koji doprinosi održivom razvoju lokalne ekonomije. Nastavljamo da budemo uz njih i u najizazovnijim trenucima izazvanim epidemijom, jer njihove usluge i proizvode obogaćuju naše živote“, poručio je André Rinnensland, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija.

Ove godine fokus je bio na pružanju podrške u oblasti digitalizacije, odnosno na pomoći pri adaptaciji na povećano online poslovanje. Zahvaljujući globalnoj saradnji kompanije sa Google-om, preduzetnicima koji su se prijavili na besplatni METRO portal, omogućena je jednostavna i brza registracija MyGoogle Business naloga.Na ovaj način preduzetnici postajuvidljivi i pozicionirani naGoogle Mapama,što im omogućava veću online vidljivost i prisustvo, a samim tim i veći broj upita za njihove usluge i potencijalno veći promet i zaradu. U prethodnih mesec dana ovu besplatnu uslugu iskoristilo je više od 500 preduzetnika u Srbiji, kako ugostitelja, tako i samostalnih trgovaca, koji su izabrali da urade sve što mogu da doprinesu boljoj prepoznatljivosti njihovog poslovanja.

Pod sloganom Tu smo za vas, METRO je ove godine otišao i korak dalje i odlučio da direktno podrži poslovanje ugostitelja poručivanjem hrane i pića za 1200 zaposlenih u kompaniji, povodom Dana sopstvenog poslovanja. Na ovaj način METRO je stao uz svoje dugogodišnje partnere, u godini u kojoj je poslovanje ugostitelja posebno ugroženo. Ovo je deo globalne inicijative, u okviru koje će kompanija i njeni zaposlenima dodatno biti uz samostalne, male, biznise i na taj način pružiti podršku i pomoć u procesu oporavka.

Izvor: Metro/magazin Pekar&Poslastičar

Podeli

Pogledaj i ostale članke iz kategorije vesti