Novo ruho Klas pekara

Dejan Davidović, direktor maloprodaje AS Braća Stanković

„Beograđani su sjajno reagovali na vest da se brend Klas vratio na velika vrata.”

Klas Retail pripada Pekarskoj industriji AS Braća Stanković, jednom od lidera srpske pekarsko-mlinske industrije, i predstavlja „novo ruho” brenda koji je osnovan još davne 1952. godine. Veliki tim mladih profesionalaca predano radi na razvoju inovacija
na poljima asortimana, enterijera, eksterijera i ostalim izazovima koji su neophodni kako bi jedan ovakav brend vratili na mesto koje mu pripada, i to veoma uspešno.

P&P: Kada ste počeli sa renoviranjem i koji su objekti do sada renovirani? Kako izgleda „novo ruho” Klas Retail pekara i da li su ove promene uticale na promenu imidža kompanije?
Akvizicijom od 2018. godine AS Braća Stanković, na čelu sa vlasnikom Draganom Stankovićem pokušava da vrati stari sjaj velikom brendu Klas, široko prepoznatljivom svim Beograđanima. Naš mladi i odabrani tim radi na inovacijama na poljima asortimana, enterijera, eksterijera i ostalim izazovima koji su neophodni kako bi jedan ovakav brend vratili na mesto koje mu pripada. Nakon što smo postavili osnove, u ovoj godini smo počeli sa renoviranjem objekta na lokacijama u bloku 44, i pijacama u Naselju Braće Jerković i na Karaburmi. Plan je da do kraja godine renoviramo još sedam objekata i otvorimo dva nova. Ono što primećujemo jeste da su Beograđani oduševljeni zato što se ovaj brend vraća na velika vrata. Ne samo da nam se vraćaju stalni potrošači već im se priključuju i mlađe generacije, koje su odrastale uz priče o kvalitetu i tradiciji koju Klas ima, a mi se svakodnevno trudimo da to opravdamo dobrim asortimanom i uslugom i da postanemo omiljena komšijska pekara. O imidžu kompanije govore naše komšije u kojima budimo nostalgiju za prošlim vremenima.

P&P: Predstavite nam ukratko vaš asortiman. Vrste peciva, hlebove, kolače. Šta je novo od proizvoda?
Klas Retail ima širok asortiman pekarskih proizvoda, kako bi zadovoljio ukuse što većeg broja naših potrošača. Ono što svakoga dana možete pronaći u našim maloprodajnim Klas objektima jesu različite vrste specijalnih hlebova, a naš ponos je receptura Beogradskog hleba, koji je zadržao originalnu recepturu i kvalitet iz nekih ne tako davnih vremena. Od peciva, akcenat stavljam na naše pite različitih punjenja, a moj favorit jeste pita sa paprikom u pavlaci, koju malo koja pekara ima u svojoj ponudi. Uživaćete u njenom pikatnom ukusu, ako odlučite da je probate. Ukoliko niste ljubitelj lisnatog testa, za vas imamo naš novi asortiman pica i piroški, kao i sendviča napravljenih u mlečnim kiflama koje se tope u ustima. Ukoliko ste ljubitelj slatkog, spremili smo za vas slatka iznenađenja u vidu domaćih krofni i peciva sa voćnim i čokoladnim punjenjem i naravno kolača, koje smo ove godine vratili u asortiman, poput krempita, šampita, ledene kocke, šam rolne, tulumba i baklava.

P&P: Da li sem tradiconalnih pekarskih proizvoda imate i posne, veganske proizvode?
Trudimo se da idemo u korak sa vremenom i zahtevima tržišta. Razvoj ovog asortimana jeste u planu i u toku, tako da se nadam da ćemo uskoro moći da se pohvalimo i veganskim proizvodima. I ne samo veganskim asortimanom. Pažljivo osluškujemo potrebe naših potrošača i iskreno se nadamo jednom velikom projektu, a to je bezglutenski asortiman proizvoda.Više o tome ćemo pričati naredne godine. Što se posnih proizvoda tiče, tu imamo dosta toga da ponudimo našim potrošačima: pite sa krompirom, jabukama, pogačice, integralne đevreke, kifle…

P&P: Da li se proizvodi pripremaju i peku na licu mesta?
Kako sam na početku rekao, AS Braća Stanković je krovna kuća naše velike porodice pa se proizvodnja za Klas Retail odvija u naša dva proizvodna pogona, u Grockoj i Zemunu. Hlebovi se dovoze sveži svakog jutra, dok peciva proizvedena u našem pogonu u Grockoj pečemo na licu mesta svakoga dana, kako bi uvek bila sveža za naše potrošače. Sendviči i pice se pripremaju na licu mesta, kako bi zadržali svežinu.

P&P: Kakve su reakacije kupaca?
Reakcije kupaca su pozitivne. Beograđani su srećni što imaju priliku da uživaju u renoviranom Klasu. Nama je cilj da kvalitet održimo i unapredimo, da konstantno pratimo i osluškujemo naše kupce i da kvalitetnim proizvodima, dobrom uslugom i čestim inovacijama na pravi način odgovorimo njihovim potrebama.

Piše: Jasna Dimitrijević, magazin Pekar&Poslastičar br.46, avgust/septembar 2023.
Foto: Pekara Klas

Pogledaj i ostale članke iz kategorije predstavljamo