Od 12. do 14. maja 2025. godine Rijadu je održan The Saudi Food Show, vodeći međunarodni sajam prehrambene industrije u Saudijskoj Arabiji. Na ovom prestižnom događaju, koji je okupio više od 1.000 izlagača iz 97 zemalja, svoje mesto među najvažnijim regionalnim i globalnim proizvođačima pronašla je i kompanija PIP Food Group, kao deo nacionalne delegacije u organizaciji Privredne komore Srbije i Razvojne agencije Srbije. U okviru dva nacionalna paviljona, predstavilo se ukupno 15 srpskih kompanija sa raznovrsnom ponudom prehrambenih proizvoda – od smrznutog i liofilizovanog voća, preko organskih džemova i sokova, do sastojaka za pekarsku, poslastičarsku i konditorsku industriju. PIP Food Group je profesionalnim posetiocima predstavila selekciju svojih proizvoda namenjenih zanatskoj i industrijskoj upotrebi u pekarstvu i poslastičarstvu. Pored Srbije, svoje nacionalne paviljone imali su i Turska, Kina, Egipat, Indija, Francuska, SAD i mnoge druge zemlje, što dodatno potvrđuje značaj ovog sajma kao regionalnog čvorišta.
Fokus na tržišni potencijal i nove poslovne kontakte
Tržište Saudijske Arabije, kao jedno od najbrže rastućih na Bliskom istoku, pruža izuzetne mogućnosti za izvoz prehrambenih sirovina. Prisustvo na sajmu otvorilo je vrata brojnim konkretnim razgovorima sa potencijalnim partnerima.

Utisak sa terena
„Na ovom tržištu vidimo izuzetan potencijal za naše proizvode, posebno imajući u vidu rastuću tražnju za kvalitetnim sirovinama koje su prilagođene industrijskoj upotrebi, ali i zahtevima halal standarda. Izuzetno cenimo interesovanje koje su posetioci sajma pokazali za naš asortiman i smatramo da je ovo važan korak u širenju prisustva naše kompanije na Bliskom istoku. Predstavili smo proizvode iz našeg slatkog asortimana koji su jednostavni za ukusne aplikacije, zajedno sa proizvodima poput Hambi Miksa i Premium Ćabate sa dodatkom kiselog testa u samom sastavu.
Tržište Istoka, s obzirom na potencijal i rast stanovništva, predstavlja jedan veliki izazov i priliku da ispunimo naše dugoročne kompanijske ciljeve“ , istakao je Igor Rebić, internacionalni menadžer prodaje PIP food group nakon završetka sajma. Za PIP Food Group, učešće na The Saudi Food Show 2025 bilo je strateški važan korak ka širenju poslovanja na tržište Bliskog istoka. Kvalitetna prezentacija proizvoda, profesionalni pristup i ozbiljan interes tržišta doprineli su uspostavljanju niza značajnih kontakata, koji predstavljaju osnovu za dalje komercijalne aktivnosti. U skladu s tim, kompanija nastavlja da aktivno prati tržišne trendove i odgovara na zahteve globalnog tržišta uz jasno definisanu viziju rasta i razvoja.
magazin Pekar&Poslastičar broj 57, jun/jul 2025.