Novi tonovi poznatog brenda

Izlazak u eksterno poslovanje ima za cilj primarno da nas potrošači vide i posete ali im je od skoro omogućeno i poručivanje našeg asortimana preko Glova i Wolta. Casa de baget je brend koji svoju ponudu zasniva na fino izbalansiranom odnosu tradicije i novih trendova, u rasponu od štrudli s makom do kroasana u boji, i tako potvrđuje da je moguće zadovoljiti sve ukuse i razvijati autentičan pristup.

Nakon tri godine uspešnog poslovanja došlo je vreme za novu fazu brenda Casa de baget, okrenutu ne samo novim trendovima već i širenju poslovanja van okvira lokala – gostovanjima na mnogim sajmovima i marketima, kao i saradnjom sa horekom. Asortiman je obogaćen francusko-italijanskim notama i ukusima, dok su proizvodi po tradicionalnim receptima dizajnirani na nov način. „U rebrendiranje smo ušli početkom 2025. godine”, kaže nam menadžerka Milica Maksimović i dodaje da je takav zaokret u oslovanju između ostalog bio moguć zahvaljujući dolasku novog šefa proizvodnje. „Aleksandar Rudolf je pekar po struci, sa višegodišnjim iskustvom poslastičara, što je bio idealan CV za našu ambiciju da kreiramo novi meni.”

Asortiman
Pored ovog spoja modernog i tradicionalnog, Aleksandar je uveo i tehnološke inovacije, dok se Milica pozabavila novim dizajnom, pa su peciva i kolači Case de baget dobili novo ruho. Kao i svaka pekara koja drži do sebe, tu su razne vrste hleba – rustični, klasični, a izdvaja se aromatični mediteranski baget, koji se koristi i za sendviče. U prepoznatljivu, brendiranu ambalažu upakovane su kaše raznih ukusa, kukisi i stiksi, kao i heltisi – bezglutenske bombice bez šećera, na bazi urme i sa dodacima pistaća, lešnika, badema…Od kolača su u ponudi razni musevi i praline, ali se u slatkoj ponudi izdvaja proizvod po kom je ovaj brend prepoznatljiv: kroasan u boji. „Atraktivni su, posebno ih vole deca i na sajmovima se uvek napravi gužva oko našeg štanda jer ih punimo na licu mesta. Punjenja su razna: voćni kremovi, nutela-plazma, kadaif, pistać…”, kaže nam Aleksandar. Ovi kroasani služe i kao podloga za „casa rol” sendvič. Odskora su u ponudi i sveže ceđeni pasterizovani sokovi bez dodatog šećera, u brendiranoj ambalaži. Podrazumeva se da ovako ozbiljan brend koristi vrhunske sirovine dostupne na našem tržištu: francuske kremove, belgijsku čokoladu…

Saradnja s drugim brendovima i eksterno poslovanje
Casa de baget može da se pohvali dobrom saradnjom sa drugim brendovima. Kore i pite nabavljaju od beogradskog Koradžije, čija je porodična tradicija izrade kora stara 50 godina, a od Koza nostre njihov čuveni kozji sir, koji koriste i za sendviče. „Tu je i kafa brenda Lavazza – kvalitet koji ne treba menjati”, jasna je Milica. „Pored širenja asortimana ovakvom vrstom saradnje, vrlo smo zadovoljni i promocijom koju brend ostvaruje eksternim poslovanjem. U našem gradu je sve više festivala hrane i promotivnih sajmova i događaja u sklopu tržnih centara, na čije pozive se rado odazivamo. Otkako je u vreme korone razvijena usluga dostave, kupci nisu prinuđeni da se vezuju samo za svoj kraj i ovakve promocije su dobrodošle jer mogu da probaju naše proizvode a onda ih i poruče – putem Glova i Wolta.” Aleksandar nam priča da njihove radionice za decu budu u takvim prilikama među posećenijim: „Deca vole da prave kuglice i učestvuju u punjenju kroasana. Možda ćemo biti zaslužni za neke buduće poslastičare.” Saznajemo i da planiraju proširenje asortimana namenjenog dostavi, koji je ujedno i najava otvaranja još lokala. „Paste, rižota i paelje najavljuju novu fazu našeg poslovanja jer će novi lokali imati više sedećih mesta i mogućnost serviranja doručka i ručka”, kažu naši sagovornici i dodaju da tržište već neko vreme podrazumeva taj koncept „više od pekare, manje od restorana”, na koji se mora adekvatno odgovoriti. Želimo im uspešan život brenda koji je već potvrdio svoje mesto na tržištu glavnog grada.

Ambalaža u funkciji humanitarnog
Pre tri meseca Casa de baget je pozvana da učestvuje u akciji „Čep za hendikep” – reciklažom plastičnih čepova kupuju se pomagala za osobe s invaliditetom. „Odlučila sam da, pored čepova koje smo svi mi zaposleni, a i naši kupci, sakupljali i ubacivali u kutiju za reciklažu, promenimo i dotadašnju staklenu ambalažu za sokove i uvedemo eko plastiku sa zatvaračima. Tako smo direktnije podržali ovu vrednu humanitarnu akciju”, zaključuje Milica

Piše: Jasna Žarković, magazin Pekar&Poslastičar broj 57, jun/jul 2025.
Foto: Casa de baget

Pogledaj i ostale članke iz kategorije predstavljamo

Pain suvi vrat

Sastojci:Testo1 kg brašna tip 4002% soli10 % šećera10% putera (u zames)2 jaja40g svežeg kvasca200 ml mleka200 ml vode...

Pročitaj