HoReCa sajam Beograd IceCom

Snaga je na vašoj strani IceCom

Kompanija IceCom svim svojim potencijalima nastavlja da afirmiše tržište u regionu u kome posluje i da beleži konstantan pozitivan odgovor. Pokazalo se da krajnji kupci sve više pažnje poklanjaju takozvanom „man power“ pristupu, odnosno ljudima sa kojima rade, njihovoj raspoloživosti i razumevanju. Kako naglašava gospodin Vlastimir Ristić, osnivač kompanije IceCom: „Pokušavamo da na tržištu potvrdimo svoj slogan ’Power on your side’ (Snaga je na vašoj strani). Zbog toga ćemo nastaviti sa aktivnim pristupom tržištu u pravcu dalje edukacije proizvođača zanatskih poslastica, sa ciljem da razumeju da uvođenje noviteta u poslu, kako po pitanju opreme, tako i po pitanju asortimana krajnjih poslastica, ima određene rizike, ali na kraju obezbeđuje novi profit. Stajanje u mestu, život od ’stare slave’, nepraćenje trendova, ima samo jedan ishod. Svoje klijente, svoje kolege, savetujemo da koncipiraju ponudu tako da imaju svoj ’singature’ proizvod, tj. nešto po čemu su prepoznatljivi, i da to čuvaju i ne menjaju, ali da ostale segmente u svojoj ponudi neprekidno menjaju i traže novitete.“

IceCom tim

Na ovogodišnjem HoReCa sajmu u Beogradu, kompanija IceCom je predstavila nove mašine u softsegmentu koje nude 6 ukusa po aparatu, što je za soft sladoled revolucionaran pomak. U đelato segmentu su takođe promovisali nove ukuse koji dodatno garantuju uživanje u ovoj vrsti poslastica. Kada su u pitanju već poznati proizvodi, Vlastimir Ristić ističe: „Potvrdili smo svoju posvećenost i lojalnost interesima naših krajnjih kupaca. Naša saradnja, raspoloživost, mogu slobodno da kažem i sigurno najbolje poznavanje soft i đelato biznisa u regionu, svakodnevno pojačavaju njihove izglede da uspeju u ovom poslu. Savetima, saradnjom, nekada i predlozima nepopularnih i teških poteza, pokušavamo da svoje klijene uputimo u tajne ovog posla, da ih razumeju i prihvate, uvedu u svakodnevnu praksu. Takav pristup, za sve ove godine, uvek se pokazao kao jedini ispravan na duži rok. Podsetiću vas da rad na duge staze, partnerstvo, pa što ne reći i poslovno i lično poverenje i prijateljstvo sa krajnjim kupcima jeste i misija IceComa i jedini garant za naš dugoročni rad i održivost.“

Giuso Green fruit sladoled

Novine u sladoledu i soft sladoledu
Kada su ukusi sladoleda u pitanju, ove godine predstavljena je nova linija Green fruit proizvoda kompanije GIUSO, sa novim ukusima poput kajsije/šargarepe/ kamilice, limete/đumbira/limunovog cveta, a iz kolekcije Cuzco čokolada novi ukus Total Noir – sladoled od pistaća sa komadima pečenih pistaća i sladoled od lešnika sa komadima lešnika.

Novina je i saradnja koja je u 2018. godini započeta sa američkim proizvođačem Flavour Burst, za koga Duško Damnjanović, izvršni direktor kompanije IceCom Srbija, naglašava: „To je dobavljač koji se pokazao kao veoma pouzdan i atraktivan za naše tržište, koga smo i predstavili prvi put na ovim prostorima. Sa ovom dopunjenom ponudom, mi očekujemo da će koncept soft sladoleda ući u jednu novu dimenziju, koja će sebiobezbediti blistavu budućnost u sve većoj borbi sa industrijskim i zanatskim sladoledom. Tehnologija je toliko napredovala da na jednom soft sladoledu sada možemo imati osam različitih ukusa. To je nešto do sada neviđeno i veoma je atraktivno.“

Peći za prehrambenu industriju
Početkom godine kompanija IceCom predstavila je Unox konvektomate koji se nalaze u samom vrhu ponude u ovoj oblasti. Ove peći su dokaz koliko je tehnologija napredovala, da sada možemo jednostavnim crtanjem grafikona napraviti program za pečenje.
Blizu 300 različitih programa sada se može memorisati i jednostavnim klikom na naziv programa pokrenuti proces pečenja, a na zvučni signal izvaditi pecivo iz pećnice. Duško Damnjanović ističe: „Ono što je danas ograničavajući faktor u ugostiteljstvu, a to su veliki problemi sa radnom snagom, ovde je svedeno na minimum. Uređaj sve radi umesto vas. Dry maxi tehnologija, Steam maxi sistem i druge patentirane tehnologije omogućavaju perfektne rezultate pečenja i održavanja pećnica. Posebno ističem održavanje, jer je ono za pravilan rad peći neophodno, kao i kvalitetno pranje peći, što ovaj uređaj automatski, sam odrađuje.“

Maria Bruna Gaudiano IceCom

IceCom je naš distributer za Balkan sa kojim smo saradnju započeli pre dve godine. Imamo puno poverenja u njihov tim i veoma smo zadovoljni našom dosadašnjom saradnjom. Smatram da su veoma pouzdani, kada je odnos sa klijentima u pitanju. Ovde mislim ne samo na prodaju, već i na način njihovog rada, na to što prate svoje klijente, posvećuju im dosta vremena kroz edukaciju, obuke, savete i tehničku podršku tokom daljeg rada. Ovo tržište je prilično zahtevno, pre svega zbog toga što se o pravom italijanskom zanatskom đelatu ne zna mnogo. Ali postepeno se u tome napreduje, upravo zahvaljujući kompaniji kao što je IceCom i načinu njihovog rada.“

.

,

Ben Gerber

Ove godine započeli smo promociju naših ukusa na Balkanu. Sa kompanijom Taylor poslujemo već više od 30 godina, tako da od onog trenutka kada je IceCom postao njihov distributer, bili smo srećni što i mi možemo imati njihovu podršku. Veoma se radujemo što ćemo zajedno sa kompanijom IceCom dobiti šansu da radimo na tržištu koje je novo za nas. Proizvodimo i razvijamo ukuse za soft sladole i šejkove. Naši proizvodi su prilično atraktivni i svojom raznobojnošću privlače pažnju. Na osnovu ovog kratkog vremena koje sam proveo u Srbiji, čini mi se da ljudi ovde imaju visok standard kada je hrana u pitanju. Rekao bih da imaju jednu vrstu strasti prema hrani uopšte, te stoga mislim da naši proizvodi nude nešto jedinstveno čega ovde nema, jednu drugačiju, novu vrstu soft sladoleda i zamrznutih poslastica.

.

Gian Luca Manzo

„Sa kompanijom IceCom radimo već nekoliko godina. Saradnju smo započeli u Crnoj Gori, a zatim zajedno sa njima nastupamo i u Srbiji i Hrvatskoj. Sa našim poslovnim partnerom, kompanijom Icecom, imamo veoma uspešnu saradnju i mislimo da su oni najbolji distributer za naše proizvode na području Balkana. S obzirom na to da smo još na početku, pred nama je veliki posao na razvoju GIUSO proizvoda u ovom regionu. Mnogo je ukusa koji su tipični za ovo područje, tako da se mi trudimo da napravimo pravu kombinaciju sastojaka i tehnoloških postupaka kako bismo kreirali ukuse koji su specifični za ovo tržište. Takvi su, recimo, kremino, jafa i slični ukusi posebno rađeni za tršište Crne Gore, Srbije i Hrvatske. Na ovogodišnjem sajmu u Beogradu GIUSO je predstavio svoja dva nova proizvoda, sirovi pistaći i sirovi lešnik, sa visokim sadržajem komadića pistaća i lešnika.“

Pekar & Poslastičar Broj 21, april/maj 2019 god

Pogledaj i ostale članke iz kategorije pR