Princeza među brendiranim poslasticama glavnog grada, zaogrnuta kranči velom, skriva u sebi čak 11 ukusa i šepuri se sama u svojim lokalima na tri beogradske adrese – ulici Laze Pačua, tržnom centru „Galerija” i Beo Shopping Centru. Predstavljamo vam PRINCESS PUFF, elegantno popunjenu poslasticu koja se voli svim čulima. PRINCESS PUFF je rođaka princes krofne, jer se osnovna „kora” pravi od istog testa, ali se tu i završava rođačka veza. Već pri prvom pogledu na izlog radnje u ulici Laze Pačua, gde smo upoznali ovu „princezu”, jasno je da je u pitanju kreativni iskorak koji donosi drugačiji doživljaj od konzumiranja klasične princes krofne ili profiterola.
Na osnovnu koru dodaje se još jedan sloj koji stvara kranči efekat a pravi se od krakelin (fr. Craquelin) ledenog testa, koje se prilikom pečenja karamelizuje i daje novu dimenziju ukusa. Kolač se u završnoj fazi izrade oplemenjuje raznim punjenjima. Sva punjenja prave se u sopstvenoj proizvodnji, od kvalitetnih sastojaka i bez aditiva i pojačivača ukusa, a i sa vrlo malo šećera. Tu su filovi od brižljivo odabranog svežeg voća (malina, jagoda, višnja, borovnica…), kao i fino mlevene paste od orašastih plodova (pistać, lešnik, badem…), koje se kombinuju sa osnovnim, klasičnim žutim kremom od putera i jaja, kuvanim na pari. PRINCESS PUFF varijanta punjena samo ovim kremom je i najprodavanija, jer mnoge mušterije vole klasičan, poznati ukus princes krofne u ovom novom ruhu, dok su druge kombinacije ili sa dva ukusa (karamel i vanila, maskarpone i borovnica…) ili samo sa pastom od voća (malina, pistać…). Jedno je sigurno: ako je klasik ukus opravdao očekivanja, varijacije na temu mogućih punjenja su neograničene, a pored standardnih (belgijska čokolada – mlečna, bela i tamna, pistać, karamel, kafa…), prate se i sezonski ukusi (borovnica, malina…).
U osnovi PRINCESS PUFF koncepta je garancija kvaliteta. Podržava je kako sopstvena proizvodnja svih komponenti od kojih se poslastica pravi, tako i insistiranje na roku trajanja od jednog dana. To znači da se svaki komad koji nije prodat tog dana – povlači, i narednog dana u vitrine stiže potpuno svež proizvod, napravljen tog jutra, uz dopunu u toku dana. Brend je od 2019. godine, kada je otvoren prvi lokal, lagano sticao poverenje izbirljive beogradske publike, od početka imajući ambicioznu agendu da svoj proizvod plasira i u druge gradove Srbije, a potom i Evrope. Kažu nam da svakodnevno dobijaju upite za razne oblike saradnje, ali za sad se njihove „princeze” mogu naći samo u PRINCESS PUFF radnjama. Brend koji je svoj život započeo u nevreme početka pandemije korona virusa i uspeo ne samo da preživi nego i da se razvije do poznatog imena, jeste brend kome će se još pričati.
Piše: Jasna Žarković, magazin Pekar&Poslastičar br.46, avgust/septembar 2023.
Foto: PRINCESS PUFF