Svi oni koji poste kod nas mogu naći veoma ukusne proizvode

U dane uskršnjeg posta, Skroz dobra pekara svojim kupcima nudi široku lepezu posnih proizvoda i kuvanih jela koji su u ovoj pekari obeleženi žutom bojom kako bi bili lakše uočljivi. Neki od najprodavanijih posnih proizvoda su pite sa krompirom, pečurkama, „Popaj” pita, kifla „Zrno zdravlja”, posni kolač „Šumska tajna”…

P&P: Počeo je uskršnji post. Da li imate odgovor na čuveno pitanje „šta ćemo za doručak” u vreme posta? Predstavite nam vašu ponudu posnih proizvoda. Da li imate proizvode i za one koji poste na vodi?
„Skroz dobra pekara teži da svojom ponudom pekarskih i poslastičarskih proizvoda kao i ponudom kuvanih jela zadovolji sve potrebe potrošača koji žele brzo pripremljen i kvalitetan obrok. Osnovni moto nase kompanije Više od pekare, manje od restorana opisuje upravo našu želju da kupci dobiju u formatu pekare kvalitetnu i raznovrsnu ponudu proizvoda i usluge po cenama nižim od restoranskih. S obzirom na to da brinemo o potrebama kupaca, svi oni koji poste kod nas mogu naći veoma ukusne proizvode. Imamo veliki izbor slanih i slatkih posnih proizvoda pa sve zavisi od toga ko šta voli. Uglavnom, za vreme posta najtraženije su posne pite koje imamo u nekoliko ukusa: sa krompirom, pečurkama, ‘Popaj’ pita. Pored pita izuzetno su tražene i kifle, favorit među njima je kifla ’Zrno zdravlja’, perece, pogačice, kuvani đevrek kao i još mnogo toga. Ljubitelji slatkiša ne bi trebalo da propuste da probaju naš novi posni kolač ’Šumska tajna’, a ljubitelji slatkih pekarskih proizvoda predivnu buhtlu sa džemom, puž sa šljivom, rol jabuku itd. Posni proizvodi na vodi su nam samo hlebovi (sve vrste). Pobrinućemo se da u nekom narednom periodu budemo inovativniji i kada je reč o takvim proizvodima.”

P&P: U vašoj pekari postoji sistem obeležavanja proizvoda. Kako su obeleženi posni proizvodi? Da li se posni proizvodi prodaju i van posta, sredom i petkom?
„Da, naravno da je za vreme posta uvećana prodaja, ali i van posta možemo da se pohvalimo odličnom prodajom svih navedenih proizvoda. Svi posni proizvodi su obeleženi žutim krugom na cenama, tako da kupcima bude uočljivo, a svakako se mogu raspitati kod naših prodavaca koji će im pružiti informaciju i preporuku, jer je praksa da sugerišu tople ili tek pečene proizvode.”

P&P: Da li je problem nabaviti kvalitetne sirovine za taj deo asortimana? Da li vam posni proizvodi otežavaju proizvodni proces?
„Nabavka kvalitetnih sirovina može biti izazovna za industrijske pekare, posebno ako se traže sirovine visokog kvaliteta po konkurentnim cenama. Kvalitet sirovina igra ključnu u konačnom proizvodu, pa je važno da se pronađu pouzdani dobavljači koji mogu osigurati konzistentnu isporuku visokokvalitetnih sirovina. Kada su u pitanju posni proizvodi, njihova proizvodnja može zahtevati dodatne mere opreza u industrijskoj pekari. Ovo može obuhvatati posebne postupke čišćenja i dezinfekcije opreme kako bi se izbeglo kontaminiranje posnih proizvoda životinjskim proizvodima. Takođe, potrebno je razviti posebne procedure rukovanja i skladištenja kako bi se izbeglo mešanje posnih i mrsnih sastojaka. Ukratko, i nabavka kvalitetnih sirovina i proizvodnja posnih proizvoda mogu predstavljati izazove, ali uz odgovarajuće planiranje, saradnju sa pouzdanim dobavljačima i implementaciju odgovarajućih procedura, ovi izazovi mogu biti prevaziđeni kako bi se osigurao visok kvalitet proizvoda i zadovoljstvo kupaca.”

P&P: Da li imate u ponudi kuvana posna jela i prirodne sokove?
„Pored pekarskih i poslastičarskih proizvoda, sa zadovoljstvom mogu da istaknem da i naši restorani imaju u ponudi posna jela za sve one koji nemaju baš mnogo vremena da sate i sate provode u kuhinji. Za vreme posta najtraženiji je prebranac. Imamo više vrsta ribe, odličan spanać, rižoto sa povrćem, itd. A kada smo pojeli ovako lepe proizvode, zasladili se, red je da i popijemo neki od naših osvežavajućih a i zdravih sokića od 100% voća bez dodatog šećera i konzervansa.”

P&P: U vašoj kompaniji redovno se prate reakcije i potrebe kupaca, direktno na prodajnim mestima, ali i na društvenim mrežama. Kakve su reakcije kupaca na vaš „posni program”?
Uživamo poverenje kupaca dugi niz godina i svakodnevno nas poseti u proseku do 100 000 kupaca. Uživamo čitajući pozitivne komentare i pohvale, ali i uvažavamo kritike i sugestije i zahvaljujući njima pospešujemo prodaju. Zadovoljstvo kupaca se meri ciframa ali svakako nam je najdraže kada nam kupci poklone poverenje i postane im rutina da svrate u Skroz dobru pekaru ili nas preporuče. Generalno, pozitivni su komentari i obično primamo pohvale ali i sugestije za proizvode koje bi kupci voleli da uvrstimo u asortiman.

Piše: Jasna Dimitrijević, magazin Pekar&Poslastičar broj 50, april/maj 2024.
Foto: Skroz dobra pekara

Pogledaj i ostale članke iz kategorije predstavljamo