Barry Callebaut cokoladni zelati

Čoko đelato prezentacija

Kompanija Silbo je 3. aprila ove godine u svom edukativnom centru u Šimanovcima, predstavila proizvode koje će od ovog leta plasirati na našem tržištu, Callebaut Choco Gelato asortiman.

Barry Callebaut cokoladni zelat prezentacija

Kompanija Barry Callebaut, koja je svima dobro poznata po proizvodnji čokolade, od 2018. godine lansirala je liniju đelato proizvoda i time otvorila nov put za eksperimentisanje sa čokoladnim ukusima i kombinacijama sa kojima se slažu. Pripremljeni za upotrebu, miksevi su pravljeni od prave čokolade i to od, kako kažu, čokolade pet boja, crne, bele, bele sa karamelizovanim mlekom, rubi i mlečne čokolade, kao i od kakaa koji se mogu kombinovati sa Callebaut čokoladama.
Prezentaciju je vodio Ćiro Fradano (Ciro Fraddanno), šef Barry Callebaut Chocolate Academy centra u Milanu. On danas vodi đelateriju koju njegova porodica ima još od 1956. godine u jednom mestu blizu Napulja. Kako je naglasio, „pravi đelato od čokolade sepravi sa čokoladom, a ne sa kakaom. Najpopularniji đelato ukus je od čokolade, što nama dopušta da se sa tim ukusima igramo, da pravimo dugu od različitih boja čokolade. Nove ukuse smo oprobali na proteklom sajmu SIGEP i pokazalo se da su se našim kupcima svideli.“ Na pitanje za kojim čokoladnim ukusima ove godine vlada najveće interesovanje, Fradano je odgovorio:

italijanski cokoladni zelati Barry Callebaut

„U Italiji je najprodavaniji đelato od tamne čokolade, ali mislim da jedan ukus ne isključuje drugi. Svako od nas ima drugačiji ukus, pa se nekom mogu više dopasti ukusi od bele čokolade sa karamelizovanim mlekom, a nekome od crne čokolade.“ Takođe, ovom prilikom je naglasio da je sada u Italiji trend „manje ukusa“. To podrazumeva sveže svakog dana, posvećenost kvalitetu i maksimum do 20 ili 24 ukusa u vitrini. Ranije je, kako je kazao, bilo normalno imati i do 40 ukusa, a sada se ide na jednostavnije i manje.
Posetioci na prezentaciji su imali priliku da dobiju sve informacije o načinu pripreme, mogućim kombinacijama i da probaju ukuse poput Triple Gold, Triple White, Lime Praline, Crunchy Ruby Cremino, Crunchy Fondente & Milk Cremino, Choco Orange, Ecuador Origin i dr. U pripremi ledenih poslastica, pored kolega iz Italije, učestvovali su Miloš Maravić i Callebaut ambasador Krsto Radović.

Piše: Irina Maksimović, Pekar & Poslastičar Broj 21, april/maj 2019 god.

Pogledaj i ostale članke iz kategorije događaji