Promocija kompanije Hani International i Polen Gida

U Metro HoReCa Centru na Vidikovcu u Beogradu 4. aprila je održana prezentacija kompanije Hani International i njihovog principala Polen Gida iz Turske. Celokupan događaj vodili su gosti iz turske kompanije, na čelu sa Ilhanom Vatanseverom, komercijalnim direktorom izvoza, uz Marka Trpkovića, šefa poslastičara promotera iz kompanije Hani International iz Novog Pazara. Kompanija Polen Gida postoji više od 25 godina, a njene proizvodne hale zauzimaju čak 32.000 kvadratnih metara u Istanbulu. Uz proizvode koji se izvoze u više od 65 zemalja širom sveta, ova kompanija organizuje i brojne seminare, treninge i promocije, kako bi se što više stručnjaka uverilo u njihov kvalitet. Tako je i pred više od 120 poslastičara u Beogradu predstavljen način rada sa novim proizvodima ove kompanije, ali i sa proverenim proizvodima koji su već odavno u ponudi, kao i sa novim trendovima u dekorisanju.

„Prvi proizvod koji želimo da vam predstavimo jesu Crunchy Cover glazure brenda Vizyon koje će poslastičarima omogućiti da kreiraju sopstveni dizajn torti i poslastica. Drugi proizvod su nova punjenja, tofi limun i tofi višnja, koja se mogu koristiti na više načina jer se njima mogu puniti bombone ili praline, a mogu se zamešati i sa filovima ili šlagom. Takođe, predstavićemo i Vizyon šlag i krem od jaja, sa snažnom strukturom i punim ukusom“ – rekao je Ilhan Vatansever.

On je dodao i da je cilj kompanije Polen Gida da poslastičarima pokaže kako da pomoću njihovih proizvoda olakšaju i ubrzaju svoj
rad, ali i da ga ujedno usavrše. O novim proizvodima porazgovarali smo i sa Markom Trpkovićem, promoterom kompanije Hani International. „Najinteresantnije su svakako nove kranč glazure na bazi keksa i mlečne čokolade, crne čokolade i pomorandže i bele čokolade i kafe. Imao sam prilike da ih isprobam i vrlo sam zadovoljan, mogu imati baš široku primenu, ne samo kao glazure već se mogu ubaciti i u kolače, mogu se premazati korice njima da im daju notu hrskavosti. Mislim da je to nešto što bi moglo da bude interesantno za naše potrošače i da će napraviti lep iskorak“, izjavio je Trpković. Iskoristili smo priliku da ga pitamo i kako on vidi poslastičarsku industriju trenutno i koji trendovi preovlađuju u poslednje vreme.

„Monoporcije, pojedinačni dezerti. U jednom takvom gledam da napravim više različitih struktura – da ima suv deo, kremasti deo, čokoladni deo, hrskav deo i nešto osvežavajuće. To u poslednje vreme, mada čak i pre korone, ima primat u poslastičarstvu. Torte ne može ništa da zameni, ali što se tiče restorana i poslastičarnica mislim da će tu pojedinačne porcije zauzeti svoje mesto“.

Piše: Anđelija Lazić, magazin Pekar&Poslastičar broj 44, april/maj 2023.

Pogledaj i ostale članke iz kategorije događaji