U kompaniji PIP Food Group retko koriste izraz „tim bilding”. Razlog je jednostavan – veruju da se tim ne gradi na jednom događaju, već svakoga dana, kroz posao, saradnju i međusobnu podršku. Ipak, nedavno okupljanje u Vršcu, u predivnom ambijentu Vile Breg, bilo je prilika da se zastane, sumiraju postignuti rezultati i razmotre planovi za budućnost. Tokom zvaničnog dela susreta, zaposleni su prisustvovali prezentacijama rukovodstva kompanije. Predstavljena je nova organizaciona šema, kao i strateški pravci razvoja, s jasnim ciljem – da PIP Food Group i ubuduće ostane sinonim za kvalitet i pouzdanost u pekarskoj industriji.
Neformalni deo druženja doneo je toplinu i spontanost. Poseta vinariji Helvecija, uz vrhunska vina i pažljivo osmišljenu gastronomsku ponudu, bila je prilika da se zaposleni opuste, razmene ideje i provedu dragocene trenutke zajedno. Upravo takvi momenti, u kojima se spajaju profesionalizam i prijateljstvo, potvrđuju ono što najbolje opisuje ovu kompaniju – snagu zajedništva.„Najlepši deo naše poslovne priče su ljudi koji je svakodnevno ispisuju. Oni su oslonac na kojem gradimo sadašnjost i budućnost kompanije PIP Food Group. Ulaganje u znanje, profesionalni razvoj i kvalitetne odnose jednako je važno kao i ulaganje u nove tehnologije i proizvode”, poručuju iz kompanije.
U PIP Food Group veruju da su uspešne upravo one kompanije koje prepoznaju da je njihova najveća vrednost – čovek. Posvećenost, stručnost i prijateljstvo, koje se gradi kroz zajednički rad, daju snagu timu da nastavi da napreduje i donosi rezultate. Zato je svaki susret, bilo u pogonima ili izvan njih, prilika da se potvrdi ono najvažnije – da se budući uspesi grade samo zajedno.
magazin Pekar&Poslastičar broj 59, oktobar/novembar 2025.
 