Uticaj novih tehnologija, razvoj i proširenje asortimana imali su poseban uticaj u pekarskoj industriji kako na ponašanje krajnjeg potrošača tako i na proizvođače pekarskih sirovina. Napredak tehnologije naučio je kupce da imaju izbor, da imaju više mogućnosti pri kupovini.
Sama činjenica da današnji potrošač ima potpunu slobodu i izbor o tome šta će da kupi i gde će da kupi je naterala nas kao proizvođače sirovina da prihvatimo izazove i unapredimo postojeći model poslovanja. Godinama unazad sa brojnim našim kampanjama i ulaganjima u marketing i razne projekte, dokazali smo da smo kompanija koja prihvata izazove i promene na tržištu.
Od 1. Pekar festa pa do otvaranja Demo centra, HoReCa kampanja, Master baker, 7. PIP Karavana, Dana mlinarstva… U vremenu u kom se trenutno nalazimo, pogođeni pandemijom, inflacijom i porastom cena sirovina potrebna je prava smelost i hrabrost za nove projekte. Međutim PIP se oduvek vodio poslovnom politikom da dugoročna strategija predstavlja pokretačku snagu preduzeća. Upravo u vezi sa tim kompanija PIP, koja sledeće godine slavi jubilarnih 30 godina poslovanja, odlučila je da proširi svoj asortiman odlukom o strateško-poslovnoj saradnji sa vodećom svetskom kompanijom u proizvodnji čokolade i kakao proizvoda – Barry Callebaut. Takođe, velika nam je čast i zadovoljstvo što je svetski lider u proizvodnji čokolade, prepoznao PIP kao svog strateškog partnera i što nam je poverio distribuciji svojih proizvoda na tržištima Srbije i u regionu, sve u cilju zajedničkog rasta i razvoja postojećeg tržišta pekarstva.
S tim u vezi u periodu koji predstoji PIP će svojoj ponudi imati više od 25 proizvoda za pekarski i poslastičarski asortiman koji ćemo prodavati pod poznatim postojećim brendovima Chocovic i Monalisa.
U taj asortiman ukratko spadaju i sledeće vrste:
- Kakao prelivi za krofne
- Termostabilni čokoladni „drops“
- Termostabilni kremovi
- Kremovi za mazanje u kombinaciji sa pavlakom
- Tamna čokolada – kapljice
- Termostabilna tamna čokolada – štapići
- Razne dekoracije za pekarske i poslastičarske proizvode.
Pored navedenog novog asortimana PIP trenutno u svom asortimanu raspolaže sa više od 150 proizvoda za pekarstvo i poslastičarstvo i konkretno na domaćem tržištu i zemljama u regionu posluje sa više od 2000 kupaca i svoje proizvode plasira u 10 zemalja u okruženju. Kao što smo već i spomenuli u poslednjih par godina poseban značaj smo dali i našoj privatnoj robnoj marki Master
Baker pod kojom se nalazi širok spektar proizvoda kao što su margarin, voćni i slani nadevi, praškasti nadevi, kremovi itd. S obzirom da savremeno pekarstvo i tržišne potrebe svakodnevno zahtevaju primenu novih tehnologija i inovativnih rešenja, odlučili smo da u svoju ponudu Master Baker programa uvrstimo i segment ekstrudiranih brašna. PIP je na vreme prepoznao prednosti koje donose ekstrudati i u našoj ponudi će se u budućnosti nalaziti i sledeći proizvodi:
- Master Baker Extruded Rye
- Master Baker Extruded Corn
- Master Baker Extruded Mix
- Neke od prednosti upotrebe korišćenja ekstrudiranih brašna jesu:
- Clean Label grupa proizvoda
(bez E brojeva). - Veća moć upijanja vode
(5 – 10 % više vode) - Izražena svežina gotovog proizvoda (4 – 5 dana)
- Izražen ukus i aroma.
Više o ovom projektima ćemo
pisati tokom naredne godine.
Vaš PIP
Neke od prednosti upotrebe korišćenja ekstrudiranih brašna jesu:
- Clean Label grupa proizvoda (bez E brojeva).
- Veća moć upijanja vode (5 – 10 % više vode)
- Izražena svežina gotovog proizvoda (4 – 5 dana)
- Izražen ukus i aroma. Više o ovom projektima ćemo pisati tokom naredne godine.
Vaš PIP
Piše: igor Rebić, marketing menadžer PIP Novi Sad, magazin Pekar&Poslastičar broj 36, decembar 2021.