Kako Wolt oblikuje nove potrošačke navike

Digitalna transformacija u pekarstvu:

Ubrzani tempo života i tehnološki napredak menjaju način na koji kupujemo hranu. Digitalne platforme poput Wolt-a pomažu prehrambenim brendovima da se približe kupcima i prate savremene potrošačke zahteve. U ovom intervjuu Ana Divić, marketing and R&D manager brenda Hleb&Kifle, govori o tome kako je saradnja sa Wolt-om unapredila prodaju, dostupnost i percepciju brenda.

Kako je izgledao početak saradnje brenda Hleb&Kifle sa Wolt-om?
Šta vas je motivisalo da se pridružite platformi?Saradnja sa Wolt-om je bila logičan korak u skladu sa savremenim trendovima kupovine i željom da budemo što dostupniji našim potrošačima. Veoma nam je važno da brendovi, platforme i organizacije sa kojima se spajamo imaju neku zajedničku nit sa onim što Hleb&Kifle predstavljaju. Wolt vidimo baš tako – kao brend „prijatelj” građana Beograda i Novog Sada, koji ljudi već doživljavaju nekako kao „svoj”. Hleb&Kifle je brend koji neprestano donosi novine, kako u ponudi proizvoda, tako i u načinima na koje ih plasiramo, tako je i došlo do saradnje sa Wolt-om i plavi rančići su počeli da dostavljaju Hleb&Kifle po Beogradu i Novom Sadu.

Kako vam je Wolt pomogao u unapređenju prodaje i dostupnosti proizvoda kupcima?
Veća dostupnost i lakoća dolaska do proizvoda su definitivno pomogli da Hleb&Kifle dođe do šire ciljne grupe, kao i da produbimo poverenje kod postojećih kupaca. Ono što vidim kao veliki bonus je što je Wolt svojevrsna brand awareness platforma preko koje ljudi ne samo da poručuju, nego dobijaju veću svest o našem brendu. Ova digitalna platforma nam je otvorila vrata ka novim segmentima potrošača, poput zaposlenih koji često naručuju obroke na radnom mestu ili porodica koje žele kvalitetan doručak bez izlaska iz kuće.

Da li ste primetili promene u navikama potrošača od kada su vaši proizvodi dostupni putem dostave?
Definitivno! Mogućnost poručivanja je odmah pomogla da se stvore određeni šabloni. Neki proizvodi su postali omiljeni ili doživeli svoj „povratak” u centar pažnje baš nakon dolaska na Wolt platformu. Još jedna zanimljiva promena je porast grupnih narudžbina – sve češće vidimo naručivanje većih količina peciva, sendviča ili kolača za timove u firmama, što ukazuje na to da su naši proizvodi popularan izbor za obrok na poslu sa kolegama i za poslovne sastanke.

Koji su glavni benefiti saradnje sa Wolt-om za vaše poslovanje? Da li biste izdvojili neki konkretan uspeh ili zanimljiv podatak?
Glavni benefit je povećana dostupnost i prilika da dopremo do potpuno novih kupaca, ali benefiti nisu samo u tome što smo proširili okvir ljudi koji kupuju kod nas, već i u tome što nas generalno publika drugačije percipira. Saradnja sa Wolt-om nam je omogućila da se prilagodimo modernim potrošačkim navikama i budemo deo njihovih svakodnevnih rutina – od brzog doručka kod kuće do porudžbina za kancelarijske timove.

Koje proizvode biste posebno preporučili korisnicima da naruče preko Wolt-a? Postoje li favoriti među kupcima?
U Hleb&Kifle ponudi je širok izbor proizvoda, od slanih i slatkih peciva, sendviča, salata, ali i hrono asortimana za one koji vode računa o ishrani. Verujem da svako može pronaći nešto po svom ukusu i naručiti obrok koji mu najviše odgovara. Najpopularniji proizvodi na Woltu su oni koji su praktični za brzu konzumaciju i idealni za doručak ili užinu kao što su rol viršla, puter kroasan, hrono proja, beskvasni heljda štapić, što pokazuje da potrošači biraju kombinaciju klasičnih i zdravijih opcija.

Kako vidite budućnost digitalne prodaje pekarskoj industriji i koje su vaše dalje ambicije kada je reč o onlajn dostavi?
Digitalna prodaja je budućnost u svakoj industriji. Ono što je evidentno je da je sa porastom mogućnosti koju tehnologija donosi porastao i standard kvaliteta koji potrošači očekuju. Upravo zato, kvalitet proizvoda, pakovanja i brzina dostave uvek moraju da budu na najvišem mogućem nivou. Osim unapređivanja i održavanja ovih aspekata, ambicije su uvek na inovacijama. Ono što je Hleb&Kifle oduvek izdvajalo jeste otvorenost ka novim trendovima i sposobnost da se prilagodi savremenim navikama potrošača, kao i kontinuirano donošenje noviteta u naša dva najveća grada.

magazin Pekar&Poslastičar broj 56, april/maj 2025.

Pogledaj i ostale članke iz kategorije pR