PIP Karavan predstavlja krunu našeg odnosa prema krajnjim korisnicima. To je samo jedan mali deo naše marketinške strategije za ostvarivanje dugoročnih poslovnih ciljeva. Karavan okuplja veliki broj naših klijenata sa domaćeg i inostranih tržišta iz oblasti pekarske industrije i šire.
Naša kampanja počela je 2017. godine, kada smo održali prvi PIP Karavan na tržištu Crne Gore, tačnije Podgorici. Usled dobrog odziva klijenata i ostvarenih poslovnih rezultata na tržištu Crne Gore, odlučili smo da nastavimo sa našom kampanjom i na tržištu Srbije, praktično ne ostavivši nijedan deo Srbije zapostavljen. Zbog toga smo održali još šest karavana u sledećim regionima: centralna Srbija, južna i jugoistočna Srbija, Vojvodina, Beograd, Mađarska i Banja Luka. 2019. godinu smo završili petim PIP Karavanom u Beogradu, a nakon dve godine nastavljamo u istom trendu sa karavanom u Mađarskoj, tačnije u Budimpešti i na tržištu Bosne i Hercegovine. 2021. godinu završavamo sedmim PIP Karavanom u Banja Luci.
Pored informativnog dela o novim proizvodima, aktuelnim temama i trendovima u pekarstvu, ovaj karavan je doneo novu energiju u vidu „PIP DIVIZIJE” gde su svi prisutni mogli da se upoznaju sa celokupnim PIP-ovim asortimanom.
Sam odziv, pozitivni komentari i oduševljenje svih prisutnih su nam dali dodatan vetar u leđa da nastavimo sa ovim vidom marketinške kampanje i u 2022. godini.
Kako je kvalitet osnovna karakteristika proizvoda i usluga, smatramo da je kvalitet presudan faktor za uspeh na tržištu. U skladu sa tim postavljamo sebi kvalitet kao prioritetnu odrednicu u svim sektorima i službama našeg poslovanja i upravo iz tog razloga smo odlučili da slogan koji će pratiti kampanju glasi : „PIP KARAVAN – KVALITET BEZ KOMPROMISA”. Vaš DOO PIP
Piše: DOO PIP, magazin Pekar&Poslastičar broj 35, oktobar/novembar 2021.