Sigep se razvija sa italijanskim poslasticama u svetu

Sigep evolvira. Italian Exhibition Group, ogranizator Sigep-a rebrendira sajam sa aspiracijom da italijanski dezerti i kafa, kao i lanac snabdevanja hrane treba da imaju još veći uticaj širom sveta. Danas se kvalitet proizvoda i novi kanali prodaje susreću sa široko rasprostranjenom potrebom da se poslastice italijanskog stila nađu u svih pet sektora – zanatskom sladoledu, kolačima, pekarskim proizvodima, čokoladi i kafi. Transformacija je već zabeležena prošlog marta u potpuno digitalnom izdanju sajma Sigep i sada je opipljiva kroz izdanje na kome će biti predstavljen nov logo i misija, a koje nas očekuje od 22. do 26. januara 2022. godine, u Rimini Expo centru. Sigep postaje „Expo svet italijanskih poslastica“ i to u svetu u kome su sve veći zahtevi za ukusima koji predstavljaju italijanske poslastice – dolče. Evolucija na tržištu pokazuje pozitivne znake.

Prema istraživanju NPD Group koju je predstavio direktor sektora hrane Mateo Figura, dva od pet sektora Sigepa – zanatski sladoled i kolači – porasla su na globalnom nivou u prvoj polovini 2021. godine. Trend porasta potrošnje sladoleda u poređenju sa 2019. godinom iznosi u Italiji 0,4%, Nemačkoj i Španiji 0,7%, Velikoj Britaniji i SAD 0,2%, Kanadi 1,2% i Japanu 0,2%. Posmatrano iz ugla konzumacije poslastičarskih proizvoda odnosu na 2019. beleži se uglavnom pad u Italiji 0,3% i Španiji 0,2%, dok
se rast pojavljuje u Francuskoj 1,7%, Nemačkoj 1,3%, SAD 0,1% i Kanadi 0,6%. Na Dalekom istoku, u Kini potrošnja se kreće stabilnim rastom od 0,8% .

Kada je reč o konzumaciji kafe, oseća se pad usled smanjene frekfencije turista, pa tako u Italiji postoji pad od 0,5%, Španiji 0,4%, Sad 0,5% i Kanadi 0,9%, dok je u Kini stabilno bez promena, a u Japanu je zabeležen porast od 0,4%. Nikada nismo prestali da verujemo da Sigep može da ponudi trenutak koji ponovo pokreće i stvara novo tržište poslastica – dolče u Italiji i za sve ono na čijoj etiketi piše Made in Italy. „Tokom ovih teških meseci, naši deoničari i izlagači bili su izuzetni motivatori“, rekao je predsednik Italian Exhibition Group Lorenco Kanjoni (Lorenzo Cagnoni). „Došlo je vreme da se logo Sigep-a ažurura klasičnim karakteristikama italijanskog stila. Sigep slavi dolče sa duboko italijanskim duhom topline, bliskosti i kreativnog duha. On otkriva inovacije i deli alate za tumačenje tržišnih promena“, naglasio je Corado Peraboni (Corradio Peraboni), izvršni direktor Italian Exhibition Group.

Ukoliko želite da izlažete ili poslovno posetite sajam SIGEP 2022. u Riminiju obratite se na službeno predstavništvo IEG za područje Alpe-Jadran. MŽ Consulting & Fairs Predstavništvo IEG za područje Alpe-Jadran www.mz-consulting.org
alessandro@mz-consulting.org
+38617543658

magazin Pekar&Poslastičar broj 36, decembar 2021.

Pogledaj i ostale članke iz kategorije pR

Obogati svoj asortiman!

Uticaj novih tehnologija, razvoj i proširenje asortimana imali su poseban uticaj u pekarskoj industriji kako na ponašanje krajnjeg...

Pročitaj