Prvog dana jeseni 2019. u prostorijama Dolcefreddo kompanije u Srbiji, već tradicionalno, korisnicima ovih, po kvalitetu vrhunskih proizvoda, prezentovani su, kako noviteti, tako i novi trendovi u poslastičarstvu.
Ono što tradicionalno podrazumeva osnovni sadržaj „Dana kolača” kompanije Dolcefreddo jeste promovisanje komponenata za torte i kolače – kroz samu izradu. Tako su ove godine, za otkrivanje tajni pripreme kao i degustiranje, na meniju bile sledeće torte i kolači: Magdalena, Aurora, Crunchy, Cvet lešnika, White Rome i Milk satin. Prezentaciju su vodile Sara Nikolić, poslastičar u kompaniji Dolcefreddo i Svetlana Simić, poslastičar i prijatelj kuće Dolcefreddo.
U pauzi između dve kreacije Svetlana Simić otkrila nam je razlog organizovanja ovakvih prezentacija:
„Naši su klijenti navikli da od nas dobijaju punu profesionalnu podršku, koja pored same prezentacije sastojaka i kolača nudi i mogućnost inspiracije da se stvore sopstvene kreacije.
Pored kvalitetnih sastojaka, jednoj poslastičarskoj proizvodnji vrlo su važne ideje za nove recepture, a ovakve promocije ih stvaraju! Teško je biti inovativan i iz godine u godinu nuditi nove kombinacije ukusa i dekoracija. Zato se trudimo da olakšamo svojim klijentima u tom smislu. Pored toga, prezentacije su uvek dobar razlog za druženje i razmenu iskustava među poslastičarima iz cele Srbije”.
Na pitanje šta je u trendu, odgovara Sara Nikolić ispred Dolcefreddo kompanije:
„Poznato je da je kod ljudi vrlo važan vizuelan utisak. Kolač se prvo jede očima. Zato je potrebno da lepota izgleda kolača privuče sladokusca, a potom ga omami svojim čarobnim ukusom. Ono što se mi trudimo da omogućimo svojim klijentima je pristupačnost slatkiša koji se mogu okusiti i u Parizu, Singapuru, Njujorku…. Da donesemo duh modernih vremena i čar svetskih metropola u Srbiju. To svakako ne znači da zapostavljamo tradicionalne , izvrsne i oprobane ukuse, već se trudimo da napravimo spoj ova dva i pokažemo kako se može tradicionalni kolač servirati i drugačije, oblikovan u kalupu, a istog ili još boljeg ukusa. Na samom proizvođaču je da odluči šta je za njegovu poslastičarnicu najbolje, da li servirati u monoporciji ili tradicionalno, u obliku torte.
Torte i kolači koji su napravljeni na ovoj promociji to na najlepši način potvrđuju.
Piše: Jasna Žarković