Održano slatko finale mladih poslastičara u Beogradu

Kompanija Dijamant već šestu godinu realizuje projekat „Mladi poslastičar“, koji za cilj ima da talentovane ljude širom Srbije motiviše da se bave ovim „slatkim“ zanatom. O značaju i prepoznatljivosti ovog projekta govori i činjenica da je 2023. godine ova kompanija osvojila titulu društveno odgovorne kampanje, koja se dodeljuje kompanijama i agencijama za doprinos u podizanju svesti i poboljšanju uslova života ljudi u Srbiji.

Na održanim internim radionicama u pet gradova Srbije, učenici iz Ugostiteljsko-turističke škole iz Niša, Ekonomsko-trgovinske škole iz Smedereva, Hemijsko-tehnološke škole iz Subotice, Srednje škole „Svetozar Miletić“ iz Novog Sada i Gimnazije i stručne škole „Dositej Obradović“ iz Novog Kneževca, imali su priliku da pokažu svoje talente i zajedno sa Zdravkom Gavrilovićem, poznatim poslastičarem i brend ambasadorom projekta, prikupe nova znanja i veštine i pripreme se za završnicu takmičenja koje je održano u Beogradu.

Učenici su ozbiljno shvatili zadatak, a izvanredne poslastice koje su pripremili, dodatno su otežale donošenje odluke, jer pored toliko umetničkih dela, teško je izabrati samo jedno. Natalija Trkulja iz Novog Sada, osvojila je treće mesto, Tatijana Ivković iz Smedereva drugo, dok je stipendija u vrednosti od 250.000 dinara otišla takođe u Smederevo, Jeleni Jovanović. Pobednica je izjavila da joj je osvojena titula dodatni podstrek za usavršavanjem, koje će joj pomoći u daljem nastavku poslastičarske karijere.

Ekonomsko-trgovinska škola iz Smedereva, koja se posebno istakla tokom trajanja celokupnog ciklusa takmičenja, proglašena je za najbolju, a kao nagradu za uložen trud, kompanija Dijamant će joj obezbediti neophodne uređaje za opremanje poslastičarskog kabineta.„Drago mi je što već šest godina realizujemo sada već tradicionalni projekat u Dijamantu, koji je prepoznat i od strane javnosti kao društveno odgovoran. Posvećeni smo razvoju i unapređenju uslova rada za učenike širom Srbije koji žele da se bave ovim zanatom, jer smo uvereni u njegovu perspektivu, što potvrđuje i više od 280 đaka koji su tokom godina uzeli učešće u ovom projektu“, izjavila je Danka Drmončić, menadžer marketinga kompanije Dijamant i dodala da će Dijamant kao i do sada nastaviti da bude podrška u ostvarivanju „slatkih“ uspeha i karijera mladih talenata Srbije. Realizovanje projekta „Mladi poslastičar“ tokom godina pokazatelj je da ovaj poziv i dalje živi i da mladi ljudi gaje veliku ljubav prema ovom zanatu.

magazin Pekar&Poslastičar broj 51, jun/jul 2024.

Pogledaj i ostale članke iz kategorije vesti

Iskustva kupaca

Boško Prpa, Brake4cake Bački Jarak„Pre nabavke temperirke, kolače smo pravili i ukrašavali ručno. Svaki kolač umakali smo u...

Pročitaj