Nov lojaliti program u Skroz dobroj pekari
Slogan „Plati i deo ti se vrati“ – najbolje opisuje nov lojaliti program Skroz dobre pekare i Profit app aplikacije koji je pokrenut 9. marta 2021. godine. U prodajnim objektima Skroz dobre pekare potrošači od sada mogu prilikom kupovine da ostvare povrat novca u iznosu od 5 do 7%. Procedura je veoma jednostavna – Profit app aplikacija se preuzima sa Gugl pleja ili App stora ( u zavisnosti od modela mobilnog telefona), zatim se kupac registruje i može da koristi pogodnosti ovog lojaliti programa.
Na kasama ovog pekarskog lanca se nalaze skeneri koji detektuju kodove i omogućavaju kupcu da koristi aplikaciju. Ukoliko se kupac odluči da izabere nešto iz ukusne ponude Skroz dobre pekare, može napomenuti kasiru da je korisnik ovog lojaliti programa, zatim prisloniti kod iz aplikacije na skener i istog trenutka može da vidi koliki je iznos koji će mu biti vraćen prilikom te kupovine. Program funkcioniše bez obzira na način plaćanja, bilo da je to gotovinom, karticom ili stanjem iz same aplikacije.
Profit App je lojaliti program kome je Skroz dobra pekara pristupila kao prvi nacionalni brend, a u narednom periodu se očekuje ulazak još nekoliko velikih partnera sa svojim marketima, pumpama, drogerijama, salonima u ovaj sistem. Ovim sistemom se kupcima omogućava da prilikom kupovine mogu da skupljaju benefite u svim partnerskim firmama, koje posle mogu potrošiti isključivo u njima.
„Skroz dobra pekara je prepoznala visoku inovativnost ovog lojaliti sistema kao i dobro osmišljen način u kojem naša kompanija dobija veće poverenje kupaca, a kupci povrat novca i mogućnost da isti troše i u partnerskim firmama. Lojaliti sistem funkcioniše preko aplikacije na mobilnom telefonu, tako da naši kupci nisu dodatno opterećni nošenjem plastičnih kartica i u svakom trenutku imaju uvid u sav promet koji su ostvarili i vrednost skupljenog benefita. Očekujemo da do kraja godine imamo bazu od preko 100,000 aktivnih korisnika lojaliti programa, što bi praktično značilo da svaka deseta kupovina bude obavljena preko Profit app-a”, ističe Žarko Stanojlović, direktor Skroz dobre pekare i Trgocentra. Prema njegovim rečima, u saradnji sa programerima smišljaju nove načine o tome kako da nagrade lojlanost svojih kupaca i u narednom periodu najavljuju još zanimljivih novina.
„Već duže vreme razmatramo kakav model lojaliti sistema bismo mogli primeniti u našim pekarama i posle prezentacije Profit app-a smo zaključili da je on upravo onakakv kakav smo mi želeli” – kaže gospodin Stanojlović i ističe da je dodatna prednost ovog sistema upravo u velikoj bazi korisnika koja će se širiti ne samo u lancu Skroz dobre pekare, već i u maloprodaji drugih partnera, a trenutno se vode pregovori sa nekoliko nacionalnih kompanija.
„Cilj nam je da korisnik Profit app aplikacije sve svoje potrebe za kupovinom može ostvariti u partnerskim firmama i na taj način svi dobijamo. Već tokom prve nedelje korišćenja lojaliti sistema smo primetili veliko zadovoljstvo naših kupaca, a za to kratko vreme imamo i prve kupce koji su sa ostvarenim benefitom već platili svoj prvi račun. Kao i do sada, Skroz dobra pekara će nastaviti da radi na razvoju proizvoda i usluga, a ovo je samo jedan od naših koraka u tom pravcu. Mogu slobodno reći da će ovo biti naša najznačajnija aktivnost u ovoj godini”, zaključuje Žarko Stanojlović.