TIM ZIP opremio novi proizvodni pogon Bread Club-a

Prijateljstvo, ljubav prema pekarstvu, a naročito sklonost ka „sourdough” hlebu, odnosno od samog početka opredeljenje za kiselo testo u pripremi hleba i drugih pekarskih proizvoda, rezultirali su novim, uspešnim brendom na zagrebačkoj pekarskoj sceni. Doduše, upitno je koliko je primereno govoriti o novom brendu budući da je kompanija Bread Club prošlog meseca otvorila već svoju petu maloprodajnu jedinicu u Zagrebu, a sve njih snabdeva iz odnedavno novoopremljenog proizvodnog pogona.

Četiri mlada preduzetnika: Andrija Pernar, Anamaria Palić, Darko Kušić i Zrinka Zajec, prijatelji, osnivači kompanije Bread Club, njeni direktori, ali i radnici, za kratko vreme su postali prvo ime među „sourdough” pekarama u gradu. Kako sami ističu za brendove poput njihovog ključno je da ne prave kompromise u smislu kvaliteta i da ne skraćuju procese proizvodnje koji se moraju ispoštovati od početka proizvodnog procesa do kraja izrade proizvoda. Danas dnevno troše 150 kg kiselog testa, a godišnje oko 250 tona brašna.

Pre godinu dana odlučili su da svu proizvodnju presele iz premalog prostora na Trešnjevci, iz svoje prve pekare, u novi proizvodni pogon. Pouzdanog partnera pronašli su u kompaniji TIM ZIP koja u trideset godina postojanja iza sebe ima tristotinak kompletno realizovanih projekata opremanja pekarskih pogona. TIM ZIP je za Bread Club projektovao novi pogon, naravno u smislu tehnološkog projekta, te isporučio kompletnu opremu, od zamesa do pečenja.

To uključuje pothlađivače i dozator vode, mesilicu s pokretnim loncima i prekretačem, levak, odnosno porcioner testa, retarder komoru, fermentacionu komoru, kao i roto i etažnu peć. Jedna od četvoro osnivača i direktora Bread Cluba Zrinka Zajec o saradnji s TIM ZIP-om rekla je: „Sve super, zaista! Od samoga početka sarađujemo s TIM ZIP-om i u startu smo ostvarili odličnu saradnju. Vrhunske sirovine, profesionalnost i iskustvo tehnologa i inženjera TIM ZIP-a u velikoj meri nam je pomoglo u radu.

A i ceo naš proizvodni pogon osmišljen je uz pomoć TIM ZIP-a. Ističem i da smo jako zadovoljni isporučenom opremom. TIM ZIP doživljavamo kao veliku porodicu i mnogo smo srećni da smo deo te porodice.” Bread Club je predstavljen u broju 41/2022. našeg magazina.

magazin Pekar&Poslastičar broj 44, april/maj 2023.

Pogledaj i ostale članke iz kategorije vesti