Promocija brenda Mona Lisa u Silbo Inspiration Hub-u
„Vratite se u svoje radionice i napravite svoj kolač”- poruka je vrhunskog šefa Krsta Radovića. Kompanija Silbo je 22. februara ove godine u novom multifunkcionalnom prostoru Inspiration Hub u okviru sedišta kompanije Silbo u Šimanovcima, organozovala Callebaut demonstarciju brenda Mona Lisa. Ispred kompanije Silbo prisutnima se obratio Aleksandar Pendić, a zatim Dušan Đurić ispred brendova Mona Lisa i Callebaut. Specijalni gost i vrsni demonstrator proizvoda bio je Krsto Radović, poslastičar i Callebaut brend ambasador za Jugoistočnu Evropu.
U prigodnom enterijeru priređena je interaktivna prezentacija dekorativnih proizvoda brenda Mona Lisa u cilju predstavljanja inovacija iz sveta poslastičarstva i razmene iskustava sa kupcima. Neki od tih proizvoda su već na lageru kompanije Silbo, a drugi su u planu za uvoz, rečeno je na prezentaciji. Vrhunsko majstorstvo Krsto Radović je demonstrirao kroz posebno pripremljene recepte: lagani čiz kejk krem od Callebout Gold čokolade, lagani mus od Callebout tamne čokolade i Ruby genaž/lupani. Praktično i detaljno pojasnio je nedoumice, olakšao upotrebu dekorativnih proizvoda i inspirisao prisutne poslastičare i kuvare.
Mona Lisa inspiriše
Prijatna atmosfera u prostoru Inspiration Hub-a pružila je mogućnost gostima da uživaju u vrhunski dekorisanim poslasticama. Zahvaljujući bogatoj paleti ukrasa, boja, tekstura i ukusa brenda Mona Lisa, svaki desert je bio posebno umetničko delo. Upravo je to ideja vodilja ovog brenda – da inspiriše vrhunske šefove kuhinja i poslastičare kako bi oni prilikom ukrašavanja kolača, deserta ili drugih čokoladnih proizvoda, uneli u proces rada svoju kreaciju.
U toku demonstracije Krsto Radović je naglasio da su ovi dekorativni proizvodi nedostajali profesionalnim poslastičarima na našem tržištu i da se sada stvorila mogućnost za izradu boljih proizvoda za klijente. „U situaciji kada ne postoje idealni uslovi rada za mnoge od profesionalnih poslastičara, uvoz ovih gotovih proizvoda je velika pomoć u vidu gotovih rešenja”, rekao je Callebaut ambasador Radović.
Sveža i moderna rešenja
Luksuzne i originalne dekoracije za deserte brenda Mona Lisa, napravljene od prvoklasnog kakao zrna, virtuozno su izrađene do poslednjeg detalja. Zahvaljujući njima svakodnevne poslastice pretvaraju se u ukusne, prefinjene čarolije u kojima se uživa svim čulima. Kao prava umetnička muza, dekorativni proizvodi ovog brenda bude umetnika u svakom poslastičaru i šefu kuhinje.
Treba znati da Mona Lisa koristi modernu tehnologiju kako bi proizvela nove i još kvalitetnije proizvode. U svojoj proizvodnji stvara široku paletu ukrasa u vidu boja, ukusa, tekstura i oblika za ukrašavanje čokolada, kolača i deserta.
Posebno treba naglasiti da Mona Lisa sarađuje sa agencijama koje prate trendove u gastronomiji, kao i sa kulinarskim influenserima, zbog čega su rešenja ovog brenda uvek sveža, moderna i korak ispred svih!
Power Flowers aplikacija
Stručnjaci brenda Mona Lisa se trude da što više koriste boje prirodnog porekla. Na osnovu četiri osnovne boje (crvena, plava, zelena, žuta) dobijaju se sve druge nijanse za dekoraciju. Za to se koristi aplikacija Power Flowers pomoću koje se lako može saznati da li su recepti u skladu sa zadatim koncentracijama za svaku nijansu. Važno je znati da se željena nijansa dobija na osnovu određenog broja cvetića. Recimo, zelena boja 13A se dobija stavljanjem 4 zelene i 3 plave zvezdice u osnovni recept od 400 grama Callebaut čokolade. Suština je da svako izabere svoj pigment i naparavi svoj recept.
Piše: Biljana Vlatković, Pekar & Poslastičar Broj 21, april/maj 2019 god.