Kompanija IREKS d.o.o. je 6. marta 2019.godine u hotelu Radisson Collection u Beogradu organizovala predstavljanje sladoleda i baza za sladoled iz asortimana Gelatop kompanije Dreidoppel GmbH koja posluje u sklopu grupacije IREKS GmbH. Mnogobrojni prisutni, potencijalno zainteresovani kupci, pretežno vlasnici poslastičarnica i kafeterija, imali su priliku da probaju svaki od 24 ukusa koje ova kompanija nudi na srpskom tržištu. Skup je, kao i prošle godine, osmišljen tako što su svi prisutni putem aplikacije mogli da ocene svaki od degustiranih ukusa.
Na ovaj način, kompanija IREKS d.o.o. je dobila povratnu informaciju o tome koji su se ukusi pokazali kao najinteresantniji, a potencijalni kupci su odmah po ocenjivanju mogli da vide cenu po kugli svakog pojedinačnog ukusa i, uz savet proizvođača, da precizno proračunaju isplativost. Opis svakog ukusa i način pripreme sladoleda detaljno su objasnili predstavnici kompanije Dreidoppel GmbH. Predstavljeni su novi ukusi poput kruške, krem brulea, kao i još intenzivnija vanila, kafa, ali smo se podsetili i već poznatih ukusa na našem tržištu, poput zove, jafe, trešnja kole, oraha, čizkejka, zmajevog voća, tamne čokolade, maršmeloua, bombon zelene jabuke, kao i dr.
Italijanski kolega koji je učestvovao u pripremi sladoleda za ovaj skup, tehnički savetnik za izvoz kompanije Dreidroppel GmbH, Diego Martini, naglasio je da su, kada su trendovi u Italiji u pitanju, među najinteresantnijim ukusima sladoleda za ovu godinu
šumsko voće i tiramisu, i dodao: „Ono što možemo da primetimo, to je da se trendovi i u sladoledu poslednjih nekoliko godina vraćaju ka tradiciji, ka svojim korenima. To potvrđuje činjenica da je sladoled godine tiramisu. Mislim da će se taj trend nastaviti i dalje. Mi ćemo se fokusirati na to da napravimo perfektan tradicionalni proizvod, možda na malo drugačiji način.“
Predstavnik prodaje kompanije Dreidoppel GmbH za Jugoistočnu Evropu, Đulijelmo Kauzarano (Guglielmo Causarano), objašnjavajući po čemu se njihovi sladoledi razlikuju, izjavio je: „Želimo da se razlikujemo od konkurencije, ali ne tako što ćemo se koncentrisati na ukuse koje naša konkurencija ima, i to ima veoma dobre, poput orašastog voća, pistaća, lešnika i dr. Mi želimo da budemo najbolji u onome što drugi nemaju dobro, a to su klasični ukusi kao što su vanila i jagoda ili neki drugi neobični ukusi koje niko nema, recimo zova koja može ići posebno, ali se isto tako odlično kombinuje sa čokoladom.“
Piše: Irina Maksimović, Pekar & Poslastičar Broj 21, april/maj 2019 god.