Vojvodina i grad Sombor mogu se pohvaliti da su odnedavno postali domaćini još jednoj novoj kompaniji na domaćem tržištu. Pekara „Pane mio” otvorila je vrata svojih prodajnih objekata, na čak četiri lokacije, krajem oktobra. Prethodna iskustva, kako u prodaji tako i u proizvodnji, ovog puta su udružili u velikoj želji da se dokažu i na ovom polju. Za svaki od svojih prodajnih prostora navode da je specifičan na svoj način. Enterijer je spoj ideja i kompromisa, u skladu sa budžetom i prostorom kojim su raspolagali, a osnovna ideja kojoj su težili jeste da budu drugačiji i pristupačniji. Što se tiče ponude proizvoda pekare „Pane mio”, ističu da su oni prilagođeni dobu u kojem živimo. Tako, pored tradicionalnih peciva, imaju i fit obroke, kao i posni program. Tu je i pica kornet, kao nešto novo na tržištu, u odnosu na konkurenciju.
„Nastavljamo da se prilagođavamo savremenom načinu života, koji je sve brži i pojedincu ostavlja manje vremena za kvalitetnu ishranu”, ističu iz novog pekarskog lanca „Pane mio”.
Priredila: Tihana Vučković, magazin Pekar&Poslastičar broj 42, decembar/januar 2022/2023.