Coca-Cola i OREO su se udružili kao „Najbolji Prijatelji“ kako bi stvorili dva ekskluzivna i ograničena proizvoda: OREO Coca-Cola sendvič keks i Coca-Cola OREO Zero Sugar Limited Edition. Dva prepoznatljiva brenda, za ograničeno vreme, slave prijateljstvo širom sveta lansiranjem proizvoda, kao i jedinstvenim digitalnim i fizičkim iskustvima.
„Spajanje igre OREO-a i stvarne magije Coca-Cole je neočekivano, ali i pravo, jer su naši brendovi u mnogim aspektima slični” – kaže Oana Vlad, globalni potpredsednik za strategiju brenda u kompaniji The Coca-Cola Company i dodaje: „Kao prva ovakva saradnja za oba brenda, oduševljeni smo što ćemo zajedno sa prijateljima širom sveta slaviti nove proizvode, sjajna iskustva i neočekivane trenutke povezivanja”.„U OREO-u se trudimo da pronađemo nove načine za iznenađenje potrošača, a ovom saradnjom smo zaista podigli lestvicu” – kaže Eugenia Zalis, globalna direktorka marketinga i brenda za OREO u Mondelez International. Veza između OREO-a i Coca-Cole je dobar način da ujedinimo naše obožavaoce i proslavimo moć povezivanja i zajedništva. Ne možemo da dočekamo da vidimo reakciju na kampanju i nadamo se da će fanovi biti uzbuđeni da iskuse najnovije varijacije dva klasika.
Oba proizvoda imaju privlačan dizajn i elegantno pakovanje, ukrašeno karakterističnim OREO utisnutim motivima i složenim Coca-Cola bocama. Coca-Cola OREO Zero Sugar Limited Edition ima osvežavajući ukus Coca-Cole sa ukusnim nagoveštajima inspirisanim OREO keksom. OREO Coca-Cola sendvič keks ima karakterističan dizajn u crvenoj i crnoj boji sa dva jedinstvena biskvita: jedan klasični čokoladni (koji sadrži sirup od Coca-Cole) i jedan crvenkasti sa zlatnim otisnutim Coca-Cola dizajnom, sa glatkim belim kremom. Biskviti su upareni sa poznatim ukusom Coca-Cole i pucketajućim bombonama koje donose „senzaciju gaziranosti“ u svaki zalogaj. Kreirana u saradnji sa Spotify-em, brendovi OREO i Coca-Cola će predstaviti Bestie Mode Digital Experience, ekskluzivnu platformu i prvo muzičko iskustvo dizajnirano za spajanje muzičkih ukusa. Skeniranjem QR koda na proizvodima Coca-Cola i OREO, mogu se pratiti koraci kako bi se istražio “Bestie Mode” i kako biste uskladili muzičke preferencije sa svojim najboljim prijateljem.
Dva brenda takođe pokreću liniju „Bestie Mode“ robe u SAD sa modnim prodavcem Forever21. Kolekcija uključuje majicu, čarape, torbu, neseser, posude za piće i sveske sa cenama ispod 20 dolara. Kolekcija će biti dostupna sredinom septembra u odabranim Forever21 prodavnicama i na internetu.
Piše: Anđelija Radulović, magazin Pekar&Poslastičar broj 52, avgust/septembar 2024.