Promociju novih linija sladoleda kompanija Dolcefreddo upriličila je od 28. 03. do 03. 04. u svom demo centru u Krnjači. U pozivu za ovu trandicionalnu prolećnu najavu novih ukusa najavili su kako je svet sladoleda ono što čini ključni deo dešavanja, ali su posetioci imali priliku da probaju mnoštvo drugih poslastica: monoporcije i torte namenjene za plusni i minusni režim vitrine; Cesarin kandirano i suvo voće; DoYumix liniju sirupa za čajeve, koktele, smutije namenjenu restoranima i kafićima. Od ljubazne promoterke ovog brenda Sare Nikolić, saznali smo koji su ovosezonski hitovi u vitrinama korisnika MEC3 palete sladoleda, čiji je Dolcefreddo ovlašćeni distributer: „Na prvom mestu tu je kefir sa golicom, ali i kokice koje su bile hit i na sajmovima. Pored toga izdvojila bih mango-kokos, mlečnu čokoladu i malinu, crnu čokoladu i narandžu, badem, bundevu, limun… Zanimljiva je i ponuda sladoled dezerata – bilo u formatu komadnih kolača, torti ili aranžmana u čašama – čija baza trpi niske temperature. Vrlo su primenljivi u prelaznom periodu, kao uvod u sezonu sladoleda.
Drago mi je što mogu da najavim i novitet na tržištu – Cesarin voćnu liniju nadeva, sušenog ili kandiranog voća, zanimljivu i po tome što se izrađuje ručno. To je jedna mala porodična firma koja sarađuje sa celim svetom, a na tržištu je, pored kvaliteta izdvaja i širok dijapazon voća koje obrađuje i nudi u raznim formatima.” Dolcefreddo „Dani sladoleda” za mnoge proizvođače su bili prilika da upotpune svoje vitrine i spremno dočekaju leto.
Piše: Jasna Žarković, magazin Pekar&Poslastičar broj 44, april/maj 2023.