Puratos

Korak dalje ka otkrivanju potreba i navika potrošača uz pomoć Puratos Sensobus mobilne senzorne laboratorije

Srbija se pridružuje zemljama koje istraživanje potreba i navika potrošača sprovode upravo na mestima na kojima potrošači kupuju ili konzumiraju hranu. Zahvaljujući jedinstvenom „Sensobus“ konceptu, koji je razvijen od strane kompanije Puratos, u subotu i nedelju, 21 i 22. maja, na platou trgovinskog lanca Mega Maxi na Adi, prva senzorna mobilna laboratorija u Srbiji će krenuti na svoj put.

Puratos

Proizvođači i trgovinski lanci se vremenom suočavaju sa sve većim izazovom, imajući u vidu da se očekivanja potrošača konstantno menjaju. Kako bi na nauspešniji način razvijali svoje proizvode ili usluge, a samim tim i širili poslovanje, potpuno opremljena laboratorija za senzornu analizu im pomaže da direktno na licu mesta testiraju svoje proizvode, cene ili komunikacione koncepte. Ona dnevno može da ugosti do 300 potrošača koji će dati svoje mišljenje o proizvodu ili usluzi. Samo nekoliko dana je potrebno za analizu reprezentativnog uzorka mišljenja protrošača, dobijenog direktno od odabrane ciljne grupe.

Puratos

Do sada Sensobus je bio aktivan u Evropi i Americi, dok u regiji Azija-Pacifik postoje tri Sensobox-a veličine štanda, koji se mogu instalirati po potrebi u tržnim centrima.

Izvor: Puratos Srbija

Pogledaj i ostale članke iz kategorije vesti

Eat me App

Aplikacija za smanjenje bacanja hrane u domaćinstvimaDve preduzetnice su osmislile jednostavno rešenje koje štedi novac, čuva hranu i...

Pročitaj

Specijalni hlebovi

Rastući trend i mogućnosti Potrošači sve više traže ukusnu, ali zdravu hranu. Kako to utiče na proizvodnju hleba...

Pročitaj