Duh Amsterdama u srcu Beograda

Tematski dezertni kafić „A’dam Stroopwafel” obradovao je ljubitelje slatkih zalogaja u glavnom gradu ukusom sveže pečenog stropvafla – kolača karakterističnog za poslastičarske vitrine, ali i domove u Holandiji.

A’dam Stroopwafel je počeo sa radom u februaru 2025. godine i to inicijalno kroz onlajn kanal prodaje putem Wolt/Glovo aplikacije, dok je prvi maloprodajni objekat otvoren 1. jula 2025, na uglu ulica Nikole Spasića i Cara Lazara, u srcu pešačke zone Beograda.

„Ideja je rođena tokom porodičnog putovanja u Amsterdam, avgusta 2024. godine, kada smo se upoznali s konceptom sveže pečenog stropvafla i odlučili da ga donesemo u Beograd i Srbiju, uz određene izmene koje bi bile u tonu s lokalnim navikama, kako kupovine tako i ukusa.” Vlasnici brenda su supružnici Nina i Ljuba Atanasov, koji su nakon dugogodišnjih korporativnih karijera u marketingu i finansijama odlučili da poslovna odela zamene keceljama i uplivaju u industriju ugostiteljstva, iskreni u želji da kupcima u Srbiji donesu jedan inovativan proizvod i novo dezertno iskustvo.

Koncept i asortiman
A’dam Stroopwafel je tematski dezertni kafić u Beogradu koji u svojoj ponudi ima pažljivo odabran slatki meni inspirisan Amsterdamom, odnosno holandskim nacionalnim kolačem stropvaflom. Pored 33 različita ukusa stropvafla, u ponudi su i „A’damovi anđeli”, odnosno slatki proizvodi koji u sebi sadrže stropvafle, pomešane sa najfinijim voćem, Callebaut prelivima od tri vrste čokolade ili sladoledom. Pored slatkog programa, A’dam Stroopwafel nudi najkvalitetniju kafu

„Saicaf”, čajeve „Mad Hatter”, pažljivo odabrane sveže ceđene sokove, kao i selektivan broj vina i alkoholnih napitaka. Uz sveže stropvafle i ostale slatke proizvode, A’dam Stroopwafel nudi i dugotrajne stropvafl keksiće po istoj A’dam recepturi, i to u pakovanjima od osam, četiri i dva komada, koji su namenjeni kako maloprodaji tako i veleprodaji i pravnim licima. Za potrebe proizvodnje svih navedenih proizvoda autentične sirovine i oprema uvezeni su iz Holandije.

Pozitivan prijem novog brenda
„Dosadašnja reakcije mušterija su sjajne”, kaže nam Ljuba i dodaje: „Inicijalno smo imali rezervu, budući da stropvafl kao proizvod nije naširoko poznat u domaćoj javnosti, ali posle osam meseci rada možemo samo da konstatujemo da smo bili u zabludi. U ovom trenutku lokal preko Google Maps ima 152 recenzije od čega 142 petice i prosečnu ocenu 4.9. Pored toga, na Wolt aplikaciji s preko 300 recenzija kupaca, prosečna ocena je 9.6/10. Ovo nam potvrđuje da je naša misija i vizija na dobrom putu i iskreno smo zahvalni svim mušterijama na pozitivnim komentarima, recenzijama i rečima podrške.” Pored pomenute analitike, prate se i komentari kupaca u radnji, koji potvrđuju da su ljudi prepoznali ne samo inovativnost koncepta u lokalu i samog proizvoda, nego i trud i ljubav koja je uložena u svaki detalj, počev od brendiranja i izgleda prostora, preko pakovanja do usluge u samom lokalu.

Planovi za budućnost
„Imamo ambiciozne planove za ekspanziju i trenutno smo u fazi pripreme druge lokacije u Beogradu dok naredne godine želimo da zakoračimo i izvan Beograda”, otkriva nam bračni par Atanasov. „Trenutno nam je primarni fokus na daljem usavršavanju koncepta i sadržaja u prvom lokalu, jer samo sa čvrstom podlogom možemo obezbediti kontinuiran i stabilan razvoj, koji neće negativno uticati na kvalitet”, zaključuju vlasnici ovog jedinstvenog brenda na našem tržištu.

Piše: Jasna Žarković, magazin Pekar&Poslastičar broj 60, decembar 2025.
Foto: A’dam Stroopwafel

Pogledaj i ostale članke iz kategorije predstavljamo

Kad Nadalina muti jaja

Imajući pred sobom uhodan tim u kome dopunjavaju jedni druge i podstiču kreativnost, profesionalni pristup poslu, posvećenost održavanju...

Pročitaj