Poslednja dva dana leta 2019. u Beogradu su bila sunčana, topla i posuta prah šećerom! Naime, Turistička organizacija našeg grada organizovala je, prvu te vrste, a najavljuju da će postati redovna, manifestaciju „Najslađi ukus Beograda”, posvećenu prezentaciji lepeze slatkih proizvoda glavnog grada i Republike. Za nosioca titule najslađi ukus takmičilo se 23 izlagača (Crna ovca, Mandarina, Ispeci pa reci, Ferdinand knedle, Stamevski, Reel čokolada…), a pobednik je sada već čuveni beogradski brend: Ferdinand knedle.
Snežana Spasojević i Milena Vejić iz marketinške agencije PS promo, koja je realizator projekta, otkrivaju nam da će ova dvodnevna promocija poslastičarske ponude biti upisana u mapu turističke ponude grada, pored ostalog i zbog pratećih sadržaja kao što su kreativne radionice za decu:
„Ono što decu posebno raduje jeste oslikavanje kapkejk kolača jestivim bojama, pa smo stoga organizovali više termina u toku ova dva dana naše verzije ’Candy festivala’,” rekla nam je Milena.
Šetajući između šarmantno osmišljenih štandova, pažnju nam između ostalih privlače kolači od šargarepe brenda Ispeci pa reci, i u razgovoru sa vlasnicom, Senkom Pajić, zaključujemo da je ovakva prezentacija dobar potez grada: „Lestvica kvaliteta, na zadovoljstvo i nas proizvođača a naravno i kupaca, podignuta je ozbiljno u poslednjih par godina”, konstatuje gđa Pajić.
„Ideja je da ovaj festival slatkih specijaliteta, čokolade, sladoleda i konditorskih proizvoda – od malih zanatskih radnji sa ručno pravljenim poslasticama do etabliranih brendova koji se mogu naći na rafovima naših marketa – sa godinama preraste u vodeću manifestaciju ove vrste u regionu”, ambiciozno najavljuje Snežana Spasojević, direktorka agencije PS promo, uz molbu da posebno naglasimo humanitarni aspekt festivala – proizvodi svih izlagača biće na kraju festivala poslati u sigurne kuće i svratišta.
Piše: Jasna Žarković, foto: Dragan Tešić