CORP prezentuje italijanski premium brend – ICAM

Zvanični distributer ICAM brenda za naše tržište kompanija Corp, promovisala je 16.03.2023. u svom trening centru paletu ICAM čokolada i ostalih sirovina, kroz prezentaciju poslastica. Tehnički konsultant ICAM-a od 2007. godine, šef Gaetano Minjano (Gaetano Mignano), uz asistenciju sina Manelea Minjana (Manele Mignano), predstavio je prisutnima nove trendove i ukuse na primeru pet torti: „Aurum karamel” torta, „Raphael” torta, „Rocher” torta, „Krostata” od crne čokolade i „Galaksija” torta. Pored velikog izbora čokolada ovog vodećeg italijanskog premium brenda, kroz pripremu torti predstavljen je i deo bogatog asortimana kremova, glazura, punjenja, kakao praha i drugih sirovina za poslastičarstvo. Zanimljivo je istaći da su formati predstavljenih torti 14-16 cm, što je trenutno standardni prečnik u Italiji. Razlog za ovo „smanjivanje” leži u činjenici da su se i domaćinstva smanjila, odnosno sve ih je više od samo jednog člana, a sve ređe od tri i više.

Čokolada je kao vino
Predstavnica kompanije ICAM za Istočnu Evropu, Anamarija Kugler Farina istakla je da je ICAM svetski lider u proizvodnji organske čokolade. Ona je upoznala prisutne sa osnovnom ponudom kompanije, tj. dve proizvodne linije: gotovih proizvoda (praline, korpice, čokoladne table…) i sirovina i proizvoda za poslastičarstvo, hotele, restorane i ketering. ICAM je jedina italijanska firma za proizvodnju čokolade koja ima zatvoren proizvodni lanac – od uzgoja kakao zrna na plantažama većinom u Srednjoj Americi, do gotovih proizvoda. Gospođa Anamarija podsetila je da je čokolada kao vino jer kvalitet, aroma i buke zavise od toga na kakvoj zemlji raste stablo kakaovca. Tlo Srednje Amerike je vulkanskog porekla što zrnu kakaoa daje kiselkastu i mirisnu notu kakve nema u čokoladama koje se prave od kakao zrna iz npr. Afrike – najvećeg izvoznika.

Organsko – trend i potreba
ICAM kompanija više od 75 godina razvija strast prema čokoladi, a ono što ih izdvaja upravo je briga o lancu snabdevanja kakaom, kao i ljudima koji u tom lancu učestvuju. Konačni proizvodi kao i sirovine plasiraju se u sve zemlje sveta, i gospođa Kugler Farina ekskluzivno za naš magazin kaže: „Drago mi je što vidim da se i u vašem regionu ubrzano razvija kultura odnosa prema čokoladi, poslasticama i hrani uopšte. Svest kako kreatora i proizvođača tako i konzumenata o zdravim načinima života i ishrane na sve je višem nivou, i zato je sada pravo vreme za ulazak na vaše tržište ovakvog jednog brenda kome je organsko osnovna vodilja.” Pitali smo gospođu Anamariju šta, pored organskog porekla i kvaliteta izrade, izdvaja ICAM paletu i odgovor smo dobili u jednoj reči – jednostavno: „Italijani vole bazične ukuse, bez dodataka, poboljšivača i drugih maski. Njihovo nacionalno jelo – pasta – pravi se izvorno samo od brašna, vode, soli, paradajza i maslinovog ulja. ICAM poštuje to pravilo i zato su ukusi koje nudi ’pravi’ – jednostavni, ali dobijeni od najkvalitetnijih sirovina.” Uverili smo se, degustirajući torte šefa Minjana, da je ta jednostavnost – receptura koja šarmira na prvi zalogaj.

Piše: Jasna Žarković, magazin Pekar&Poslastičar broj 44, april/maj 2023.

Pogledaj i ostale članke iz kategorije događaji